NAJNOWSZE PROJEKTY

ROZWÓJ SKLEPÓW

Bez samotności

Jeszcze przed pandemią 4% populacji było izolowane społecznie, a w grupie wiekowej 75+ odsetek ten wynosił 10%. Obecnie znacznie więcej osób jest dotkniętych mimowolną samotnością.

Bez samotności

Jeszcze przed pandemią 4% populacji było izolowane społecznie, a w grupie wiekowej 75+ odsetek ten wynosił 10%. Obecnie znacznie więcej osób jest dotkniętych mimowolną samotnością.

 

Wierzymy, że Warszawa może stać się miejscem, w którym nikt nie jest społecznie odizolowany z powodu choroby, starości, czy nieumyślnej bezczynności. Wierzymy w Warszawę, w której nikt nie musi martwić się samotnością – ani swoją, ani swoich bliskich.

 

Wspierając lokalny cel nr 1, umożliwiasz nam tworzenie przestrzeni, w której osoby doświadczające samotności mogą być aktywną częścią społeczeństwa, co z kolei wspiera budowanie ich ogólnego dobrostanu.  

 

Osiągnięcie każdego z naszych  celów wymaga współpracy między społeczeństwem obywatelskim, sektorem publicznym, społecznością biznesową i mieszkańcami Warszawy. Bez wsparcia finansowego oraz Waszego zaangażowania nie będziemy w stanie rozwijać naszej działalności.

Działamy na wielu obszarach

Sklepy charytatywne pozostają najważniejszym źródłem przychodów Fundacji. To dzięki hojności darczyńców i zakupom naszych klientów możemy pomagać innym i dalej budować organizację. Mamy jednak świadomość, że o ile sama idea sklepów charytatywnych nadal ma wielką moc, o tyle wymaga ona ciągłego rozwoju.

 

Wielkim projektem jest rozszerzenie sieci sklepów stacjonarnych. Obecnie działa ich sześć w Warszawie oraz jeden w Szczecinie i zdecydowanie nie jest to nasze ostatnie słowo. Mamy także sygnały z innych miejsc w Polsce, by otwierać tam sklepy. Ponadto planujemy wdrożenie sklepów specjalistycznych, np. meblowych. Na horyzoncie jest również współpraca z firmami odzieżowymi, które przekazywać będą do sklepów np. końcówki swoich kolekcji.

 

Promujemy także samą ideę sklepu charytatywnego. Zachęcamy do przekazywania darów i myślenia o naszych sklepach jako ważnym punkcie na mapie zakupów i sposobie na dobroczynność. Istotnym elementem naszych kampanii jest stacja-donacja, czyli rozwiązanie dla osób, które same chciałyby zorganizować zbiórkę. np. w miejscu pracy. Do stacji dołączane są plakaty oraz materiały mailingowe.

 

Kolejnym krokiem jest wdrożenie sklepu w internecie. E-commerce z roku na rok zyskuje na znaczeniu i trudno na dłuższą metę wyobrazić sobie działanie sklepów charytatywnych bez tego kanału. Jesteśmy gotowi na to wyzwanie. Już je podejmujemy.

 

Chcesz otworzyć sklep charytatywny Sue Ryder? A może marzy Ci się ogranizacja zbiórki? Napisz do nas lub zadzwoń!

Poznaj kolejne projekty, nad którymi obecnie pracujemy

Fundacja Sue Ryder - Centrum Aktywności Międzypokoleniowej "Trzynastka"

Centrum Aktywności Międzypokoleniowej Trzynastka

Tworzymy nowoczesną przestrzeń aktywności przy ul. Bagatela 13 (stąd nazwa) w Warszawie. Lokal jest już wynajęty od miasta…
Fundacja Sue Ryder - Program edukacyjno-wolontaryjny „Joshua” dla szkół

Program edukacyjno-wolontaryjny Joshua dla szkół

Sue Ryder umiała zjednywać sobie ludzi, zawsze otaczało ją grono oddanych współpracowników. Ten duch pozostał…
Fundacja Sue Ryder - Corporate social responsibility, czyli programy dla firm

Corporate social responsibility, czyli programy dla firm

Społeczna odpowiedzialność biznesu na dobre zagościła już w polskich realiach. Firmy, ich otoczenie, opinia publiczna czy media…